Gadżety reklamowe w budowaniu lojalności klienta

Powszechnie mówi się, że pozyskanie nowego klienta jest 10 razy droższe od zatrzymania obecnego. Jest w tym dużo prawdy, dlatego należy przyjąć odpowiednie strategie, prowadzące do zwiększenia lojalności klientów wobec naszego sklepu.

Klienci bardzo preferują, gdy dostaną coś od firmy. Coś więcej niż to, na co się umawiali, jakiś bonus, którego nie oczekiwali. Efekt pozytywnego zaskoczenia jest bardzo silny i pozostaje na długo, dzięki czemu zwiększa się szansa na zatrzymanie klienta u siebie.

Akcesoriów, które można zaoferować klientowi jest co niemiara, w tym takie, które nie obciążą za bardzo naszego budżetu.

Niezależnie od branży sklepu, można klientowi dać brelok reklamowy. Przydaje to się zwłaszcza w punktach dorabiania kluczy, albo w sytuacji firm montujących drzwi albo wymieniających zamki. Breloki są bardzo tanie, więc można mieć ichniejszym bardzo dużą ilość przygotowaną na każdą okazję i wywołać pozytywne emocje u klienta. Jeszcze ciekawszym, choćby trochę droższym rozwiązaniem są kubki reklamowe z nadrukiem. Takie rzeczy w domu przydają się zawsze, bo kubki i szklanki w większości się tłuką, zatem każda dodatkowa sztuka będzie z pewnością wykorzystywana. Praktycznymi gadżetami, którymi można obdarować klienta są także notesy z logo, wykonane do tworzenia notatek wszelkiego rodzaju. Niezależnie od tego, czy klient będzie używał takiego notesu do pracy, czy do tworzenia listy zakupów, ważne jest, że będzie miał ciągły kontakt z naszym logo. Przy wyborze odpowiednich materiałów reklamowych, warto wspomnieć o ichniejszym do profilu naszej firmy.

Zobacz również: zegary reklamowe.