Jak zmienić wizerunek firmy

Kiedy powinno się wymienić logo w firmie, pojawia się pytanie, kto to specjalistycznie zrobi. Bardzo duże firmy i korporacje mają swoich własnych grafików w wydziałach graficznych i kreatywnych, zatem przygotowaniem znaków logo zajmują się ci pracownicy. Mniejsze firmy muszą to powierzyć, bo nie mają na etacie zatrudnionego człowieka, który para się przygotowaniem grafik.



W przypadku rebrandingu logo firmy projektuje się od nowa razem z innymi materiałami reklamowymi, co zajmuje wiele czasu i jest również dosyć sporym kosztem.
W takim przypadku należy uprzednio zwerbować sobie osobę, która będzie zajmowała się takimi kwestiami, a najlepiej generalnie mieć kierownika projektu. Kierownik projektu będzie mógł takie rzeczy nadzorować i pomagać w przygotowaniu całego projektu. Oczywiście istotne ze względu na działanie firmy powinno być to, aby firma miała świetnie opracowany zamiar tego rebrandingu i żeby wiedziała, jak w konsekwencji powinien być zrealizowany. To nie jest łatwe. Czasami to wymaga naprawdę bardzo dużo pracy. Projektowanie logo należy rozpocząć od nowa i to także nie jest wcale takie proste. Logotyp, który był poprzednio, czasami wręcz nie jest inspiracją. Nie chodzi o to, że się go przerabia, ale zwyczajnie od nowa konstruuje się logo dla firmy. Przy czym logo firmy w nowej wersji musi być trochę inne, bez wątpienia musi nawiązywać do tej samej działalności i tej samej branży, niemniej jednak powinno przekazywać inne wartości, o ile się zmieniły, albo mieć inną kolorystykę. W tym przypadku zróżnicowanie jest w rzeczywistości bardzo duże.
Dodatkowe informacje: polecam stronę o projektowaniu ulotek.